مجله تربیتی آینه

معرفی گروه فرهنگی تربیتی آینه
طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی
پیج رنک گوگل

وبلاگ حسین براتی طراح و گرافیست و ایده پرداز و... تیم آینه

آدرس وبلاگ: http://kaalgraph.ir/

با توجه به تبحر ایشان در طراحی و گرافیک، هر از چند گاهی به مناسبت های مختلف شاهد طراحی پوستر های گرافیکی از ایشان هستیم.

در قسمت «درباره من» این وبلاگ می خوانیم:

توت کالی هستم

بر درختی فرتوت

باد را با تن من کاری نیست

حسرت روز رسیدن دارم

در وجودم از دیر

عافیت کرده رسوب

از حضیض این اوج

تا بلندای سقوط

هوس رخت کشیدن دارم

*

بر درختان دگر

توتهای شیرین

چه غرورآمیزند

باد تا می گذرد از برشان

عاشقانه به زمین می ریزند

مرگشان حاصل سنگینی و شیرین شدن است

*

بر درختی فرتوت

توت کالی هستم

-از گزند همه آفاق مصون!-

پشه ها دور و برم می لولند ,

بودنم رنگ تجاهل دارد

خوب می دانم, لیک

با همه تلخی,

                خود

 عاقبت طعمه ی شیرین کلاغان هستم!

چاپ این صفحه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۲

نظرات (۰)

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی